Biuro Karier - Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Referent ds. asystencko-organizacyjnych

ROPS w Krakowie poszukuje referenta ds. asystencko-organizacyjnych w wymiarze 1,0 etatu. Zatrudnienie od 1 lipca 2019 r. (w okresie maj-czerwiec... więcej ...

Dziś jest Poniedziałek 19 2019

PRACOWNIK ADMINISTRACJI I OFERTOWANIA

Praca 2019-05-01

Firma

EKKOM Sp. z o.o.

Rodzaj oferty

Praca stała

Zakres obowiązków

Obowiązki:
− Kompleksowa obsługa w zakresie prac biurowych
− Chęć podnoszenia kwalifikacja w zakresie ofertowania i zamówień publicznych.
− Obsługa korespondencji biura.

Wymagania

Wymagania:
− Doświadczenie zawodowe w pracy biurowej.
− Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem.
− Chęć szybkiego uczenia się.
− Umiejętność pracy pod presją czasu.
− Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych.
− Znajomość języka angielskiego oraz prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
− Umiejętność pracy zespołowej.

Firma oferuje

Oferujemy:

− Długoterminową współpracę i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
− Możliwość podnoszenia kwalifikacji i perspektywę rozwoju zawodowego.

Informacje dodatkowe

Do aplikacji prosimy również dołączyć oświadczenie:

Zgadzam się na przetwarzanie przez EKKOM Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.

Kontakt

List motywacyjny oraz CV prosimy przesłać poprzez formularz znajdujący się na stronie www.ek-kom.pl/kontakt

Numer w rejestrze podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia - 3251