25 marzec '21

Piękno w budowaniu wizerunku marki – zasada złotego podziału.

Piękno w budowaniu wizerunku marki – zasada złotego podziału.
Mapa niedostępna

Data/Czas
Date(s) - 25/03/2021
11:00 - 11:50


Włoch Fibonacci, średniowieczny matematyk wykorzystał piękno świata przyrody do zbudowania ciągu matematycznego.

Wyobraźcie sobie, że we współczesnych programach graficznych służących do projektowania logotypów wykorzystuje się nadal ciąg Fibonacciego.

W czasie spotkania przedstawię Wam wybrane logotypy marki i porozmawiamy o ich pięknie.

 

Prowadzący: dr Magdalena Kowalska-Musiał

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pracę doktorską z zakresu marketingu relacji obroniła w 2011 roku. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół pomiaru i analizy sieci relacji oraz kształtowania tożsamości przedsiębiorstw i osób (storytelling) w mediach, w tym w mediach społecznościowych. Od 1999 roku związana z Wyższą Szkołą Zarządzania i Bankowości w Krakowie, tutaj prowadząc ćwiczenia i wykłady odkryła swoją pasję życiową, jaką jest identyfikacja trwałych wartości w marketingu. Od 2018 r jest członkiem Akademii Stylu.

Rezerwacje

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.