Doradczyni/Doradca klientów indywidualnych

PKO Bank Polski SA
Kim jesteśmy?
W PKO Banku Polskim sami tworzymy, rozwijamy oraz zabezpieczamy nasze systemy i produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Z sukcesem wdrożyliśmy blockchain i sztuczną inteligencję. To nie wszystko! Wspieramy startupy w ich drodze do sukcesu! Od lat wyznaczamy standardy na rynku polskiej bankowości. Aby utrzymać pozycję lidera, zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów. Dołącz do nas, żeby wspólnie tworzyć PKO Bank Przyszłości.
Zakres obowiązków:
- aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,
- realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,
- wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,
- budujesz i utrzymujesz długotrwałe relacje z klientami,
- zapewniasz klientom profesjonalną obsługę na każdym etapie swojej pracy.
Wymagania:
- masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej lub obsłudze klienta,
- angażujesz się w swoją pracę i dążysz do realizacji celów,
- cechuje Cię otwartość na zmiany, samodzielność i komunikatywność,
- potrafisz pracować zarówno indywidualnie, jak i w zespole,
- masz wykształcenie średnie lub wyższe.
Mile widziane:
- masz doświadczenie w sprzedaży w sektorze finansowym.
Oferujemy:
- umowę o pracę – bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne,
- zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym – bo nie samą pracą człowiek żyje,
- pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny – bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy,
- prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski – bo zdrowie jest najważniejsze,
- profesjonalne szkolenia – bo liczy się Twój rozwój.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę www.pracuj.pl.