8 paź '13

14. Polska Edycja konkursu GMC

Do 30 października studenci mogą rejestrować swoje zespoły do 14. polskiej edycji konkursu GMC na www.gmcpoland.pl.

To największa na świecie zaawansowana symulacja biznesowa, rozgrywana w 40 krajach w formie krajowych konkursów on-line. W każdej polskiej edycji startuje około 500 zespołów (3–5 osób) studenckich i firmowych. Uczestnicy wcielają się w menedżerów i zarządzają wirtualnymi spółkami, rywalizując ze sobą na symulowanym komputerowo rynku.

Podejmują ponad 60 decyzji dotyczących m.in. finansów, sprzedaży, produkcji, marketingu. Studenci zdobywają pierwsze praktyki i doświadczenia menedżerskie, rozwijają umiejętności analityczne, pracy w zespole, planowania strategicznego. „GMC dało nam niezwykłą okazję do zrozumienia złożoności decyzji, jakie trzeba podejmować, by efektywnie zarządzać firmą i do sprawdzenia się w roli menedżerów” – przekonuje Marek Rogala, student UW, który w ub. roku zdobył dla Polski wicemistrzostwo na światowym finale GMC.

Organizatorem jest BIGRAM,Patronem Giełda Papierów Wartościowych.

Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG.

Patroni medialni: Personel i Zarządzanie, ThinkTank; Współpraca: BPCC, Students.pl, dlaStudenta.pl, BEST, Eurostudent.
Wejdź na www.gmcpoland.pl