Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl zakończone
e-oferty, e-stoiska czyli efektywne możliwości rozwoju zawodowego
Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl zakończone
Zakończyła się jesienna edycja Wirtualnych Targów Pracy Monsterpolska.pl. W 5 dni targi odwiedziło prawie 80 tysięcy kandydatów poszukujących pracy oraz nowych wyzwań zawodowych. Targi były również doskonałą okazją do komunikacji pracodawców i kandydatów. Łącznie we wszystkich edycjach wydarzenia wzięło udział niemal 780 tysięcy kandydatów.
Stronę targów odwiedziło prawie 80 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego ponad 4 tysiące osób zarejestrowało się. Swoje CV zostawiło 3 tysiące użytkowników. Najczęściej platformę www.dnipracy.pl odwiedzały osoby z wyższym wykształceniem, bardzo dobrze lub biegle znające jeden język obcy (najczęściej był to język angielski) i posiadające co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe. Najwięcej użytkowników pochodziło z województwa mazowieckiego, śląskiego oraz dolnośląskiego.
Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl oferowały e-aktywności mające na celu umożliwić pracodawcom i kandydatom wymianę informacji oraz wzajemnych oczekiwań. Wśród nich znalazły się m.in. webinary, czaty z przedstawicielami działów HR. Na e-stoiskach wystawców można było zapoznać się z informacjami o firmie oraz ofertami pracy, a także przeczytać opnie pracowników, czy pobrać poradniki dotyczące procesów rekrutacyjnych. Wśród tegorocznych nowości znalazło się chociażby e-stoisko portalu Inwestycjawkadry.pl, gdzie odwiedzający mogli dowiedzieć się więcej o różnych formach samokształcenia zawodowego. Od pierwszej edycji targów towarzyszy nam EURES, a jego doradcy radzą jak bezpiecznie wyjechać do pracy w Europie.
Liczba osób uczestniczących w targach świadczy o popularności tej formy poszukiwania pracy. Jest to nie tylko wygodna, ale i efektywna forma łączenia pracodawców z kandydatami. Kandydaci mogą porozmawiać z przedstawicielami działów HR, lepiej poznać kulturę organizacyjną firmy, jej profil, wymagania i oczywiście wysłać aplikacje na wybrane oferty, a firmy zyskać wiedzę o oczekiwaniach osób poszukujących pracy i nowych pracowników – mówi Małgorzata Majewska, ekspert monsterpolska.pl.