Doradca klienta indywidualnego

PKO Bank Polski

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.

W PKO Banku Polskim sami tworzymy, rozwijamy oraz zabezpieczamy nasze systemy i produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Z sukcesem wdrożyliśmy blockchain i sztuczną inteligencję. To nie wszystko! Wspieramy startupy w ich drodze do sukcesu! Od lat wyznaczamy standardy na rynku polskiej bankowości. Aby utrzymać pozycję lidera, zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów. Dołącz do nas, żeby wspólnie tworzyć PKO Bank Przyszłości.

Na co dzień w naszym zespole:

  • aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,
  • realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,
  • wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,
  • budujesz i utrzymujesz długotrwałe relacje z klientami,
  • zapewniasz klientom profesjonalną obsługę na każdym etapie swojej pracy.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej lub obsłudze klienta,
  • angażujesz się w swoją pracę i dążysz do realizacji celów,
  • cechuje Cię otwartość na zmiany, samodzielność i komunikatywność,
  • potrafisz pracować zarówno indywidualnie, jak i w zespole,
  • masz wykształcenie średnie lub wyższe.

Dodatkowo docenimy, jeśli:
• masz doświadczenie w sprzedaży w sektorze finansowym.

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę www.praca.pl.


Zamieść ofertę

pracy, praktyki, szkolenia lub pracy za granicą:

zamieść ofertę