Doradca klienta indywidualnego
PKO Bank Polski
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
W PKO Banku Polskim sami tworzymy, rozwijamy oraz zabezpieczamy nasze systemy i produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Z sukcesem wdrożyliśmy blockchain i sztuczną inteligencję. To nie wszystko! Wspieramy startupy w ich drodze do sukcesu! Od lat wyznaczamy standardy na rynku polskiej bankowości. Aby utrzymać pozycję lidera, zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów. Dołącz do nas, żeby wspólnie tworzyć PKO Bank Przyszłości.
Na co dzień w naszym zespole:
- aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,
- realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,
- wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,
- budujesz i utrzymujesz długotrwałe relacje z klientami,
- zapewniasz klientom profesjonalną obsługę na każdym etapie swojej pracy.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej lub obsłudze klienta,
- angażujesz się w swoją pracę i dążysz do realizacji celów,
- cechuje Cię otwartość na zmiany, samodzielność i komunikatywność,
- potrafisz pracować zarówno indywidualnie, jak i w zespole,
- masz wykształcenie średnie lub wyższe.
Dodatkowo docenimy, jeśli:
• masz doświadczenie w sprzedaży w sektorze finansowym.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę www.praca.pl.