Główny Specjalista ds. Koordynacji Usług ICT

PGE Energia Ciepła S.A.

Stanowisko: Główny Specjalista ds. Koordynacji Usług ICT

Nazwa firmy: PGE Energia Ciepła S.A.

Jesteśmy częścią Grupy Kapitałowej PGE SA, największym w Polsce producentem energii elektrycznej i ciepła, wytwarzanych w procesie wysokosprawnej kogeneracji.

Posiadamy ok. 25 proc. udziału w rynku ciepła z kogeneracji, 13 elektrociepłowni (o mocy cieplnej 6,5 GWt mocy elektrycznej 2,3 GWe) i sieci ciepłownicze o długości 640 km.

Produkujemy i dostarczamy ciepło dla dużych, polskich miast, wśród których znajdują się: Kraków, Gdańsk, Gdynia, Wrocław, Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz i Kielce. Jesteśmy obecni także w Toruniu, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Zgierzu i Siechnicach.

Dajemy stabilne zatrudnienie ponad 3,5 tys. Pracownikom.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • prowadzenia projektów w zakresie zmian i wdrożeń systemów w obszarach ICT i OT,
  • prowadzenie projektów zmian organizacyjnych,
  • zarządzanie zakresem, budżetem i harmonogramem projektu,
  • koordynację zespołów projektowych,
  • monitorowanie i zapewnienie jakości produktów zarządczych projektów i zgodności z procesem projektowym,
  • koordynację zadań dostawców wewnętrznych oraz zewnętrznych,
  • nadzorowanie zmian oraz zarządzanie ryzykiem,
  • opracowywanie i kontrola cyklicznych raportów, zestawień, prezentacji o stanie projektów i portfela.
  • koordynację rozwoju i usługę utrzymania systemów ICT i OT m.in. w zakresie:
  • zarządzania dostawcami zewnętrznymi,
  • inicjonowania i występowania, jako klient wewnętrzny w postępowaniach zakupowych/przetargowych,
  • nadzorowania dokumentacji systemów,
  • nadzorowania projektów prowadzonych przez podległych specjalistów lub dostawców wewnętrznych/zewnętrznych oraz ich raportowania i rozliczania.
  • zarządzanie umowami SLA w obszarze ICT i OT, m.in.:
  • współtworzenie i opiniowanie umów SLA w obszarze ICT,
  • zarządzanie poziomem usług całego Departamentu Cyberberbezpieczeństwa i ICT zdefiniowanych w umowach SLA IT i Zasadach współdziałania z Oddziałami.
  • uczestniczenie w procesie tworzenia i realizacji budżetu
  • bieżące raportowanie informacji o obszarze prowadzonych zmian drobnych i utrzymania,
  • ciągły proces realizacji i kontroli jakości.

Od kandydatów i kandydatek oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego technicznego; preferowane: informatyczne,
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • praktycznej znajomości metodologii zarządzania projektami (certyfikaty Agile, PMI, Prince2 będą dodatkowym atutem)
  • doświadczenia z zakresu zarządzania projektami biznesowymi,
  • umiejętności tworzenia wymagań biznesowych i technicznych dla nowych systemów,
  • umiejętności zarządzania projektami/zespołami zadaniowymi,
  • umiejętności ustalania priorytetów,
  • doświadczenia w zakresie prowadzenia prezentacji biznesowych,
  • analitycznego i syntetycznego myślenia,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie B1.

Ze swojej strony oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności poprzez m.in. udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
  • prywatną opieką medyczną dla Ciebie i członków Twojej rodziny,
  • bogaty system kafeteryjny ZFŚS,
  • dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka,
  • bogaty pakiet świadczeń dodatkowych (np. grupowe ubezpieczenie na życie, korzystne warunki dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego),
  • przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą

 

Prosimy o aplikowanie poprzez formularz: https://www.praca.pl/glowny-specjalista-ds-koordynacji-uslug-ict_5573304.html

 

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl