Performance Specialist

  • Praca
  • Zdalnie

Na początek kilka słów o Tobie:

  • Posiadasz minimum roczne doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii Google Ads, Meta Ads oraz na innych platformach.
  • Posiadasz umiejętności analizy danych i optymalizacji kampanii na podstawie Google Analytics 4.
  • Potrafisz myśleć analitycznie oraz biegle operujesz liczbami i statystykami.
  • Posiadasz aktualne certyfikaty Google Ads i Google Analytics 4.
    znasz takie narzędzia jak Google Workspace (Docs, Sheets, Slides).
  • Jesteś nastawiony na rozwój i podnoszenia kompetencji zawodowych.
  • Posiadasz doświadczenie w współtworzeniu ofert dla potencjalnych klientów.
  • Posiadasz umiejętności przygotowywania raportów i analiz oraz analizy wyników kampanii na podstawie danych.
  • Jesteś gotowy do uczestniczenia w spotkaniach biznesowych z klientami.
  • Masz chęci do szukania i testowania nowych rozwiązań w ramach dostępnych narzędzi marketingowych.

Twoje wyzwania:

  • Współtworzenie ofert dla potencjalnych klientów.
  • Analiza wyników kampanii w oparciu o dane z Google Analytics.
  • Przygotowywanie raportów i analiz.
  • Branie udziału w spotkaniach biznesowych z klientami.
  • Szukanie i testowanie nowych rozwiązań w ramach dostępnych narzędzi marketingowych.
  • Czynne branie udziału w przygotowywaniu strategii marketingowych Partnerów.
  • Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii w systemie Google Ads, Meta Ads oraz na platformach RTB dla kluczowych klientów.
  • Współpraca z zarządem rozwój oferty, modeli biznesowych i planów inwestycyjnych.
  • Wdrażanie Google Marketing Platform oraz budowanie relacji z partnerami technologicznymi.
  • Przedstawianie raportów i strategii marketingowych, które opracujesz Prezesom i Dyrektorom w firmach z którymi współpracujemy.

Dodatkowe plusy to:

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na platformach RTB.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Praktyczna znajomość Google Tag Manager.

W zamian oferujemy:

  • Forma zatrudnienia: Wybór należy do Ciebie – UoP, B2B, czy umowa zlecenie.
  • Elastyczny model pracy: Hybrydowy, zdalny lub stacjonarny – dostosowany do Twoich potrzeb.
  • Pakiet benefitów: Lekcje języka angielskiego, opieka medyczna Luxmed, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe Warta, Dzień Wolontariusza, firmowy sklepik z gadżetami oraz program poleceń pracowników.
  • Onboarding i wsparcie: Dedykowany Buddy, pakiet powitalny i projekt onboardingowy, który pomoże Ci szybko poczuć się częścią zespołu.
  • Nowoczesne biuro: Dwupiętrowe biuro w centrum Krakowa z tarasem, tenisem stołowym, Xboxem, pyszną kawą, herbatą, owocami i przekąskami.
  • Kultura i integracja: Kwartalne integracje, urodziny, kiermasz i spotkania świąteczne, podsumowania kwartału – wspólnie świętujemy sukcesy!
    Współpraca z topowymi markami: Praca z czołowymi klientami oraz udział w międzynarodowych konkursach branżowych.
  • Dostęp do narzędzi branżowych: Senuto, Ahrefs, Surfer, Brand24, Asana, Slack, Intranet, Google Workspace – mamy wszystko, czego potrzebujesz do efektywnej pracy.

 

Prosimy o przesłanie CV na adres:

aplikacje@wszib.edu.pl  

z tematem: nr ref: 268/Performance Specialist

 

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę wszib.edu.pl  .


Zamieść ofertę

pracy, praktyki, szkolenia lub pracy za granicą:

zamieść ofertę