Asystent ds. Zakładania Firm

  • Praca
  • Kraków

Witryna internetowa inFakt Sp. z o.o.

Od 2008 dostarczamy aplikację ułatwiającą prowadzenie Firmy.

Od 2008 dostarczamy aplikację ułatwiającą prowadzenie firmy, kontakt z księgowymi, wystawianie faktur, dodawanie kosztów i dokonywanie płatności. Rozwijany przez nas mechanizm sztucznej inteligencji pozwala automatycznie rozpoznawać i księgować nowe dokumenty, co znacząco upraszcza pracę przedsiębiorcom, tak, aby mogli zająć się tym, co dla nich najważniejsze. Jesteśmy liderem na polskim rynku rozwiązań dla księgowości i należymy do norweskiej Grupy Visma.

Jak pracujemy?

  • Lubimy naszą pracę i zależy nam na ułatwianiu życia przedsiębiorcom,
  • Inspirujemy się nawzajem do tego, że można lepiej, a zarazem po ludzku się wspieramy,
  • W zespole stawiamy sobie wzajemnie wymagania i nie boimy się ze sobą nie zgadzać, bo to szczera dyskusja potrafi najmocniej wpłynąć na efekt końcowy,
  • Wolimy spróbować i się rozczarować niż bać się sprawdzenia pomysłu,
  • Wierzymy, że najlepsze wyniki robi się wewnętrznie, dlatego minimalizujemy liczbę podwykonawców,
  • Widzimy, że nasze działania są doceniane, przynoszą efekt i dobre rezultaty dla całej firmy,
  • Spotkania, Scrum i OKRy są dla nas, a nie odwrotnie.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientem jak i umawianie spotkań przez dedykowane narzędzie,
  • Prezentowanie programu/aplikacji inFakt,
  • Dzielenie się wiedzą księgową, finansową oraz wykorzystanie w tym zakresie dostępnych w inFakcie kalkulatorów podatkowych,
  • Pomoc Klientom w sprawnym przejściu przez procesy sprzedażowe,
  • Optymalizowanie procesów sprzedażowych,
  • Bieżące raportowanie statusów sprzedaży.

Aplikuj, jeśli:

  • Posiadasz podstawową wiedzę w tematyce finansowej/biznesowej/księgowej i potrafisz ją wykorzystać,
  • Jesteś z Krakowa lub okolic i lubisz pracować z biura,
  • Z łatwością nawiązujesz relacje i z lekkością opowiadasz o złożonych zagadnieniach,
  • Jesteś graczem zespołowym i wiesz, że Twoja praca jest niezbędną częścią większej całości i składa się na wspólny sukces zespołu,
  • Potrafisz sam zarządzać swoim czasem, planować działania sprzedażowe i organizować swój harmonogram pracy,
  • Masz łatwość w przyswajaniu nowych informacji i dostosowywaniu się do zmieniających się warunków rynkowych.

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl


Zamieść ofertę

pracy, praktyki, szkolenia lub pracy za granicą:

zamieść ofertę