Junior Customer Success Specialist z hiszpańskim

  • Kraków

BENHAUER Sp. z o.o. Sp.K.

SALESmanago to Customer Engagement Platform dla ambitnych zespołów marketingowych eCommerce, które chcą być efektywnymi i zaufanymi partnerami CEO w zwiększaniu przychodów. Z naszych opartych na AI rozwiązań korzysta już ponad 2000 firm średniej wielkości w 50 krajach, a także wiele znanych światowych marek, takich jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria’s Secret

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

 

Czego wymagamy:

  • mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta
  • umiejętność planowania i organizacji pracy
  • chęć do pracy i samorozwoju
  • szukamy osoby młodej i komunikatywnej!
  • dokładność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego

 Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • bieżąca współpraca z Klientami (telefoniczna oraz mailowa) – prowadzenie projektów z zakresu marketingu internetowego
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z Klientami
  • dbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klienta
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy
  • wsparcie techniczne z zakresu wykorzystania platformy SALESmanago

Dlaczego warto do nas dołączyć? Co oferujemy:

  • możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy
  • specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy
  • bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu
  • mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce
  • specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych

Aplikować można przez link:  https://www.praca.pl/junior-customer-success-specialist-with-spanish_7285086.html

 

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl


Zamieść ofertę

pracy, praktyki, szkolenia lub pracy za granicą:

zamieść ofertę