Kierownik ds. pracowników tymczasowych

Praca.pl Sp. z o.o.

 Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie dostawcami tymczasowych pracowników, wraz z dostarczaniem wiedzy i dbaniem o efektywność,
  • Tworzenie strategii dotyczących siły roboczej,
  • Współpraca z klientami i dostawcami aby zarządzać codziennymi zadaniami i rozwiązywać problemy,
  • Odpowiedzialność za usprawnienia procesowe oraz rozwiązywanie eskalacji w ramach zarządzania pracą tymczasową,
  • Koordynowanie dostawców usług,
  • Wdrażanie systemów wsparcia pracy tymczasowej globalnie.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zatrudnianiu pracowników tymczasowych,
  • Znajomość systemów zarządzania pracą i dostawcami,
  • Kompetencje komunikacyjne i analityczne,
  • Praktyka w inicjatywach wprowadzających/systemach wsparcia/testowaniu i szkoleniu,
  • Biegła znajomość języka angielskiego, preferowany drugi język (hiszpański, francuski, włoski),
  • Umiejętność samodzielnej pracy i strategicznego planowania.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na Umowę o pracę,
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym i osobistym;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Świadczenia pracownicze;
  • Środowisko sprzyjające nauce i rozwojowi.

 

Aplikuj tutaj: Kierownik ds. pracowników tymczasowych


Zamieść ofertę

pracy, praktyki, szkolenia lub pracy za granicą:

zamieść ofertę