Koordynator/ka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

InterKadra

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 14-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.

Mamy Ci do zaoferowania:

  • możliwość długotrwałej współpracy;
  • pracę w wymiarze pełnego etatu (umowa o pracę);
  • możliwość rozwoju zawodowego i finansowego (premie);
  • codzienną pracę z językiem niemieckim;
  • możliwość pracy zdalnej;
  • możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta;
  • dużą swobodę przy realizacji zadań;
  • możliwość wyjazdów zagranicznych;
  • bardzo dobrą atmosferę, plan wdrożeniowy oraz niezbędne narzędzia pracy;
  • spotkania, wyjazdy integracyjne, konkursy firmowe z nagrodami;
  • pakiet współfinansowanych benefitów: Multisport, opieka lekarska, ubezpieczenie grupowe.

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • współpraca z klientami biznesowymi, głównie niemieckimi;
  • telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami w związku z bieżącymi zamówieniami rekrutacyjnymi;
  • przyjmowanie zgłoszeń oraz odpowiadanie i reagowanie na potrzeby klientów;
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

 

Oczekiwalibyśmy od Ciebie:

  • minimum komunikatywnej znajomości języka niemieckiego;
  • praktycznych umiejętności obsługi MS Office oraz innych programów;
  • gotowości do rozwoju, dynamiki w działaniu, bardzo dobrej organizacji pracy oraz kreatywności;
  • pozytywnego nastawienia, otwartości oraz umiejętność pracy w zespole.

 

Prosimy o przesłanie CV na adres:

aplikacje@wszib.edu.pl

z tematem: nr ref: 209/2022

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl


Zamieść ofertę

pracy, praktyki, szkolenia lub pracy za granicą:

zamieść ofertę