Marketing Cloud Solution Expert

  • Kraków

PwC IT Services

PwC IT Services to świetne miejsce do pracy dla osób ambitnych, otwartych i odpowiedzialnych. Od 2005 roku wdrażamy dla naszych klientów najbardziej innowacyjne rozwiązania z obszaru Customer Experience. Jesteśmy partnerami największych dostawców oprogramowania na świecie – Salesforce, Microsoft, Mulesoft i wielu innych. Wierzymy, że na nasz sukces składają się nie tylko nowoczesne technologie, z których korzystamy, ale przede wszystkim dobrze wyszkoleni, kompetentni ludzie. Tworząc nasze rozwiązania patrzymy w przyszłość, pomagając naszym klientom szybciej się rozwijać.

 

Technologia w PwC odpowiada na dynamiczne zmiany w otaczającym nas świecie oraz potrzeby naszych klientów. W ramach naszego zespołu wdrażamy u klientów rozwiązania oparte na platformie Salesforce – światowego lidera w obszarze CRM.

 

Dzięki bliskiej współpracy z Salesforce mamy dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań. Na naszych projektach pracujemy z najnowszymi produktami Salesforce (jak Salesforce Field Service, Revenuer Cloud, Heroku, Vlocity, Tableau CRM, Marketing Cloud czy Interaction Studio).

 

Dołącz do największego zespołu Salesforce w Polsce, rozwijaj się w tej technologii pod okiem naszym ekspertów, skorzystaj z szerokiego programu szkoleń i zmieniaj z nami świat na lepsze!

 

Twoją rolą będzie

 

  • Udział i prowadzenie spotkań z potencjalnymi klientami, mającymi na celu zbieranie oraz doprecyzowanie wymagań biznesowych jak również podjęcie decyzji w kwestiach procesów pokrywanych systemami Marketing Automation
  • Rola doradcza podczas planowania procesów Marketing Automation dla potencjalnych klientów w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe
  • Analiza i szacowanie wymagań biznesowych oraz mapowanie ich na funkcjonalności dostępne na platformach ekosystemu Salesforce
  • Wsparcie oraz praca przy ofertach RFI/RFP w odpowiedzi na wymagania klienta (w obszarze Marketing Automation)
  • Przygotowywanie i prezentacja demo systemu dla klientów
  • Zarządzanie bazą materiałów demo oraz akceleratorów Marketing Automation
  • Udział w analizie, projektowaniu oraz wdrażaniu funkcjonalnych rozwiązań Marketing Automation
  • Prowadzenie warsztatów treningowych oraz sesji inspiracyjnych dla klientów

Oczekiwania

  • 2+ lata doświadczenia pracy w obszarze marketing automation (po stronie dostawcy bądź klienta)
  • Dobra organizacja pracy oraz uwaga do szczegółów
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne – łatwość tłumaczenia koncepcji technicznych osobom nie powiązanym z technologią (w tym w języku angielskim, poziom C1)
  • Rozumienie procesów zarządzania kampaniami marketingowymi w obszarach B2B oraz B2C
  • Dobra znajomość narzędzi MarTech (personalizacja, optymalizacja, analityka, integracja, rozwiązania DMP)
  • Dobra znajomość standardów i praktyk automatyzacji marketingu
  • Chęć do nauki nowych systemów marketing automation oraz nowych technologii
  • Nice-to-have: certyfikaty Salesforce Marketing Cloud

 

Co Ci oferujemy

  • Długofalową współpracę
  • Szkolenia techniczne i certyfikacje
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
  • Szeroki wachlarz benefitów (m.in. opieka medyczna wraz ze stomatologią, ubezpieczenie, multikafeteria itp.)
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczny czas pracy – w zależności od projektu

Prześlij swoją aplikację już dziś!

Aplikować można przez link: Praca Marketing Cloud Solution Expert, Kraków, Polska – oferta pracy

 

 

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl


Zamieść ofertę

pracy, praktyki, szkolenia lub pracy za granicą:

zamieść ofertę