Młodszy Specjalista ds. Obsługi i Sprzedaży Produktów Bankowych
Pekao Direct
Twój zakres obowiązków:
- Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu poprzez zdalne kanały kontaktu ( telefon, chat, mail),
- Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta,
- Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
- Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne,
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami,
Nasze wymagania:
- Łatwości budowania relacji,
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
- Samodzielności w działaniu i nastawienie na rozwój,
- Umiejętności sprawnej obsługi komputera – weryfikowana na etapie rekrutacji,
- Wykształcenia min. średnie,
- Niekaralność,
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klienta,
To oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Wynagrodzenie podstawowe plus dodatkowe prowizje za realizację celów,
- Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy,
- Atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy wśród fantastycznych ludzi,
- Praca w systemie zmianowym z możliwością zgłoszenia własnych preferencji,
- Szkolenia wstępne w zakresie wykonywanych obowiązków – szkolenie ze wsparciem trenerów i dostępem do pełnej bazy wiedzy,
- Narzędzia do pracy: laptop, słuchawki,
- Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport,
- Po okresie wdrożenia możliwość pracy w trybie hybrydowym (praca stacjonarna + praca zdalna),
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Elastyczny czas pracy,
- Zniżki na firmowe produkty i usługi,
- Dodatkowe świadczenia socjalne,
- Dofinansowanie wypoczynku,
- Program rekomendacji pracowników,
- Karta Multisport,
Aplikuj tutaj: Młodszy Specjalista ds. Obsługi i Sprzedaży Produktów Bankowych