Młodszy Specjalista ds. Obsługi i Sprzedaży Produktów Bankowych

Pekao Direct

Twój zakres obowiązków:

  • Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu poprzez zdalne kanały kontaktu ( telefon, chat, mail),
  • Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta,
  • Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne,
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami,

Nasze wymagania:

  • Łatwości budowania relacji,
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
  • Samodzielności w działaniu i nastawienie na rozwój,
  • Umiejętności sprawnej obsługi komputera – weryfikowana na etapie rekrutacji,
  • Wykształcenia min. średnie,
  • Niekaralność,

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta,

To oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Wynagrodzenie podstawowe plus dodatkowe prowizje za realizację celów,
  • Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy,
  • Atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy wśród fantastycznych ludzi,
  • Praca w systemie zmianowym z możliwością zgłoszenia własnych preferencji,
  • Szkolenia wstępne w zakresie wykonywanych obowiązków – szkolenie ze wsparciem trenerów i dostępem do pełnej bazy wiedzy,
  • Narzędzia do pracy: laptop, słuchawki,
  • Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport,
  • Po okresie wdrożenia możliwość pracy w trybie hybrydowym (praca stacjonarna + praca zdalna),

Benefity: 

  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Możliwość pracy zdalnej,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi,
  • Dodatkowe świadczenia socjalne,
  • Dofinansowanie wypoczynku,
  • Program rekomendacji pracowników,
  • Karta Multisport,

 

Aplikuj tutaj: Młodszy Specjalista ds. Obsługi i Sprzedaży Produktów Bankowych


Zamieść ofertę

pracy, praktyki, szkolenia lub pracy za granicą:

zamieść ofertę