Opiekun klienta

  • Kraków

Stanowisko: Opiekun klienta

Nazwa firmy: mFinanse S.A.

Opis firmy: mFinanse S.A. to spółka z grupy mBank, działająca na rynku pośrednictwa finansowego i ubezpieczeń od ponad 10 lat.

mFinanse to grupa ludzi, których pasją i zamiłowaniem jest sprzedaż produktów finansowych. Ciągle rozwijająca się sieć kilkuset doświadczonych ekspertów, których celem jest wspieranie ważnych decyzji finansowych Klientów. Z myślą o potrzebach naszych Klientów, planach na życie, oferujemy szeroką ofertę produktów finansowych. Oferujemy zarówno produkty dla Klientów indywidualnych, takie jak rachunki osobiste, karty kredytowe kredyty hipoteczne i konsumpcyjne, ubezpieczenia jak i produkty biznesowe dla firm: rachunki, leasingi i kredyty.

Opis stanowiska:

  • Skupienie na potrzebach naszych Klientów.
  • Personalizowanie ofert.
  • Oferowanie Klientom wyselekcjonowanych produktów mBanku a także innych banków .
  • Praca w nowoczesnych mKioskach mBanku, usytułowanych w popularnych centrach handlowych.
  • Do zadań należy również udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z Klientem na rynku lokalnym.
  • Opiekun Klienta w mKiosku realizuje plany sprzedażowe, które dostosowywane są do obecnych realiów rynkowych.

Wymagania:

  • Do naszych zespołów poszukujemy zaangażowanych osób, które chcą poznać i nauczyć się poruszać w świecie finansów.
  • Komunikatywnych i otwartych Kandydatów. Te cechy pozwalają nam wykonywać codzienne obowiązki należycie, aby Klienci wracali do nas i zostali na dłużej.
  • Osób, które potrafią tworzyć trwałe i przyjazne relacje zarówno w Zespole i z Klientami.
  • Osoby z minimum średnim wykształceniem oraz praktyczną znajomością MS Office.
  • Cenimy sobie najwyższe standardy jakości obsługi.

Oferujemy:

  • 3 m-czny okres przygotowania i wdrożenia do zadań – nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w świecie finansów
  • Mentoring menedżera i doświadczonych trenerów, a także cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje – wiemy jak ważne jest wsparcie i rozwój na początku kariery.
  • Współpraca w młodym i dynamicznym zespole -mFinanse to grupa ludzi, których pasją i zamiłowaniem jest sprzedaż produktów finansowych.
  • Elastyczny grafik – elastyczny czas realizacji zadań- będziesz miał/a możliwość dysponować swoim czasem pracy.
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy – blisko 60% Dyrektorów Mikroregionów to osoby, które zaczynały na stanowisku Opiekuna Klienta.
  • Stabilne zatrudnienie. Jesteśmy spółką z grupy mBanku.
  • W okresie wdrożenia zapewniamy 25 pln/h (średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczby godzin przepracowanych w mKiosku).
  • Po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od indywidualnego zaangażowania (średnie wynagrodzenie w 2022 r. wynosi 40 pln/h – średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczby godzin przepracowanych w mKiosku).
  • Karta Multisport.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Dofinansowanie zakupu ubrań do pracy oraz dodatkowe świadczenia socjalne.
  • Zniżki na produkty i usługi oferowane przez Grupę mBank (kredyty hipoteczne, gotówkowe, ubezpieczenia, usługi telekomunikacyjne, zakup samochodu, prestiżowe konto indywidualne).
  • Nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.

 

Proszę o aplikowanie przez: https://www.pracuj.pl/praca/opiekun-klienta-krakow

 

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl