Specjalista ds Obsługi Klienta, Kraków

  • Praca
  • Kraków

Witryna internetowa Phinance S.A.

W Phinance S.A. zapewniamy profesjonalne doradztwo finansowe klientom już od 20 lat. Oferujemy ponad 970 produktów w 45 oddziałach w całej Polsce. Jako jedna z największym firm pośrednictwa finansowego w kraju, dajemy doskonałe możliwości rozwoju naszym pracownikom. Pomożemy Ci stać się jednym z najlepszych doradców finansowych w Polsce, nawet, jeśli jeszcze nie masz doświadczenia!

 

Oferta jest skierowana zarówno do osób z doświadczeniem w branży finansowej, chcących rozszerzyć swój wachlarz produktów (oferujemy odpowiednio przygotowany proces wdrożenia oraz indywidualnie dopasowane wynagrodzenie), jak i osób, które szukają dopiero idealnego miejsca do startu w branży finansowej.

 

Jak wygląda współpraca z nami?
• Część pracy możesz wykonywać w biurze, pozostałą część zdalnie (np. w domu) praca hybrydowa
• Możesz pracować w pełnym zakresie godzin lub możesz traktować tę pracę jako zajęcie dodatkowe (praca studencka, praca dodatkowa) Godziny pracy są elastyczne

• Umowa, która daje Ci najwyższy zysk netto z zarobionych pieniędzy – współpraca na działalności gospodarczej, statusie studenta lub na umowie zlecenie.
• Wdrażamy Cię od zera, masz opiekę mentora, z którym ustalasz kierunek Twojego rozwoju, aby Twoje zarobki rosły systematycznie
• Wynagrodzenie podstawowe ustalane indywidualnie z Kierownikiem + prowizje (zależące od Twojej aktywności i zaangażowania)
• Wsparcie bezpośredniego prowadzącego oraz współpracowników
• Dostęp do wewnętrznej bazy klientów
• Konkursy motywacyjne z atrakcyjnymi nagrodami
• Możliwość skorzystania z Karty Multisport

• Atrakcyjna lokalizacja – w sąsiedztwie Galerii Kazimierz i Bulwarów Wiślanych

 

Szukamy ludzi, którzy potrafią:
– rozmawiać i słuchać
– rozwiązywać problemy
– być elastyczni i samodzielni

Szukamy ludzi, którzy nie potrafią:
– być tylko trybikiem w maszynie
– pracować non stop za biurkiem
– przywiązać się do stałej pracy 9-17
– nudzić się

Na stanowisku Doradcy Klienta będziesz odpowiedzialny za:
• Kompleksową obsługę Klientów w zakresie optymalizacji umów finansowych oraz planowania finansowego
• Doradztwo w zakresie produktów finansowych
• Pozyskiwanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientem
• Dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy Phinance
• Udział w szkoleniach organizowanych wewnątrz firmy
• Stały rozwój kwalifikacji i uzupełnianie wiedzy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi

 

Oczekujemy:
• Wykształcenie minimum średnie
• Zaświadczenie o niekaralności
• Zaangażowanie i chęć rozwoju
• Wysoka kultura osobista
• Prawo jazdy kat. B mile widziane
• Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem

 

Klauzula:

Wyrażam niniejszym dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Phinance S.A. z siedzibą i adresem w Poznaniu (61-814), przy ul Ratajczaka 19, moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Phinance S.A. Zostałem/am poinformowany/na o możliwości wycofania zgody w każdym czasie oraz, że cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, a także o tym, że podanie przeze mnie ww. danych nie jest wymogiem ustawowym ani umownym i nie jestem zobowiązany/na do ich podania.

Szczegółowe dane o przetwarzaniu danych osobowych osób rekrutowanych znajdują się w Polityce prywatności zamieszczonej na stronie

https://www.phinance.pl/dane_osobowe

 

Prosimy o przesłanie CV na adres:

aplikacje@wszib.edu.pl

z tematem: nr ref: 263/2022

 

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl


Zamieść ofertę

pracy, praktyki, szkolenia lub pracy za granicą:

zamieść ofertę