Specjalista ds. Digital Marketingu

  • Kraków

SIG Sp. z o.o. 

SIG Sp. z o.o.  jest wiodącym dystrybutorem specjalistycznych materiałów budowlanych, obsługującym sektor budowlany i konstrukcyjny w całej Europie. Zapewnia Klientom porady wykwalifikowanych doradców, profesjonalną i szybką obsługę handlową, poszerzoną o usługi transportowe, terminowe dostawy oraz pełny asortyment produktów. Gwarantuje sprawną obsługę na każdym etapie prowadzonych prac budowlanych i wykończeniowych. Od kilku lat rozwija się w modelu sprzedaży wielokanałowej, obejmującym zarówno tradycyjne metod y sprzedaży jak i dynamiczny rozwój sprzedaży e-commerce.

 

Do topowego zespołu e-commerce B2B w Polsce (nominacje do ścisłego finału w kategorii zespołowej i pierwsza nagroda dla prowadzącego zespół w konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej „dyrektor e-commerce roku ‘22, kategoria B2B”, poszukujemy kandydata na stanowisko:

 

Opis stanowiska:

  • Przygotowanie, prowadzenie i koordynacja działań SEO i SEM w tym współpraca z agencjami zewnętrznymi
  • Prowadzenie działań e-mail marketingowych
  • Prowadzenie kampanii w zakresie performance marketingu
  • Analiza wyników działań i wprowadzanie bieżących usprawnień i optymalizacji
  • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących działań marketingowych
  • Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i ich wdrażanie

Wymagania:

  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie i ekspercka wiedza z zakresu SEO/SEM
  • Praktyczna znajomość Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Google Merchant Center, Facebook Business Manager,
  • Praktyczna znajomość narzędzi do e-mail marketingu
  • Doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji strategii digital marketingowych
  • Dobra znajomość MS Excel (analiza wyników prowadzonych kampanii oraz dużej ilości danych)
  • Wysokie zdolności analityczne
  • Umiejętność wyciągania wniosków, rekomendowania rozwiązań, elastyczność w myśleniu
  • Dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Ponadprzeciętne możliwości rozwoju
  • Duży zakres samodzielności i możliwość realizowania własnych pomysłów
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Pracę w firmie o dojrzałej kulturze organizacyjnej
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Możliwość skorzystania z opieki medycznej bądź karty sportowej
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • Udział w programie wdrożeniowym nowego pracownika (wyposażenie w wiedzę niezbędną na danym stanowisku)
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej międzynarodowej organizacji o rozproszonej strukturze
  • Udział w Inicjatywach charytatywnych

Aplikować można przez link: Praca Specjalista ds. Digital Marketingu , Kraków, Polska – oferta pracy

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl


Zamieść ofertę

pracy, praktyki, szkolenia lub pracy za granicą:

zamieść ofertę