Specjalista ds. marketingu i social media

  • Gdziekolwiek

Asseco Data Systems S.A.

Asseco Data Systems S.A.

Pion Asseco Academy od ponad 25 lat wspiera pracowników w budowaniu ich karier zawodowych oraz organizacje naszych klientów w zwiększaniu efektywności funkcjonowania. Dostarcza zarówno szkolenia jak również inne usługi rozwojowe, w tym projektowane specjalnie dla konkretnego klienta. Wykorzystuje unikalną możliwość łączenia doświadczeń zdobywanych w ramach projektów wdrożeniowych realizowanych w Grupie kapitałowej Asseco z potencjałem szkoleniowym. Ponadto udostępnia nasz potencjał w postaci doświadczenia, sprawdzonych procesów i procedur, wykwalifikowanej kadry operacyjnej oraz systemów informatycznych zapewniając swoim klientom usługi w modelu Learning Business Process Outsourcing.

Klienci mogą również liczyć na profesjonalne wsparcie w procesie pozyskiwania funduszy zewnętrznych na działania szkoleniowe oraz pełne zaangażowanie na etapie realizacji projektu i rozliczania uzyskanych dotacji.

Zadania:

  • prowadzenie kampanii w Google Ads, Facebook, LinkedIn oraz Facebook Ads,
  • konfiguracja tagów w Google Tag Manager oraz konfiguracja Google Analytics,
  • umiejętność analizowania raportów oraz wyników kampanii w tym rekomendowania zmian w strategii kampanii,
  • konfiguracja testów A/B w Google Optimize,
  • implementacja kodów trakujących,
  • opracowywanie materiałów tekstowych i przygotowywanie komunikacji marketingowej w kanałach internetowych i na stronie www,
  • utrzymanie i rozwój kanałów społecznościowych Asseco Academy tj. Facebook, LinkedIn, YouTube, zgodnie z obowiązującym trendami i w oparciu o analizy konkurencji,
  • przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych oraz zróżnicowanych treści na potrzeby kampanii/akcji marketingowych w social mediach,
  • generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań na budowanie zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku,
  • współpraca z działem marketingu Grupy Asseco, właścicielami produktów oraz działem sprzedaży,
  • inicjowanie działań marketingowych mających na celu zwiększenie sprzedaży produktów,
  • tworzenie kreacji graficznych oraz video dla potrzeb realizacji kampanii.

Oczekiwania:

  • minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w tym prowadzenie kampanii,
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kanałów i kampanii w social mediach, zarówno płatnych, jak i organicznych,
  • doświadczenie w przygotowaniu contentu oraz moderacji strony firmowej,
  • doświadczenie w projektowaniu grafik i video,
  • bardzo dobra znajomość Google Ads (w tym Youtube), Facebook Ads i LinkedIn Ads,
  • wiedza z zakresu marketingu, mediów społecznościowych, marketingu internetowego oraz śledzenie aktualnych trendów na rynku,
  • dobra znajomość narzędzi graficznych (Canva, Adobe Premiere Pro, Camtasia),
  • dobra znajomośc pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, MSTeams),
  • dbałość o terminowe i jakościowe realizowanie zadań,
  • lekkie pióro, umiejętność tworzenia krótkich, angażujących treści,
  • łatwość w przyswajaniu wiedzy na temat oferowanych produktów,
  • kreatywność i samodzielność,
  • umiejętność pracy w zwinnym, rozproszonym zespole.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B,
  • home office,
  • elastyczny czas pracy,
  • współpracę z ekspertami,
  • dzielenie się wiedzą,
  • ciekawe projekty,
  • naukę języka angielskiego,
  • opiekę zdrowotną,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • kartę sportową,
  • fundusz kulturalny,
  • dofinansowanie wypoczynku.

Aplikować można przez link: Praca Specjalista ds. marketingu i social media , Polska – oferta pracy

 

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl