Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce (NIEMIECKI)

  • Praca
  • Gdziekolwiek

CSP Customer Services Polska Sp. z o.o

Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce (NIEMIECKI)

Nazwa firmy: CSP Customer Services Polska Sp. z o.o

CSP Customer Services Polska Sp. z o.o jest częścią Adecco S.A. oraz spółką-córką Adecco Business Solutions GmbH. Na zlecenie międzynarodowych firm świadczymy kompleksowe usługi z branży Business Process Outsourcing. W związku z realizacją projektu dla naszego wieloletniego Kontrahenta – firmy zajmującej się sprzedażą sprzętu elektronicznego, poszukujemy pracowników do naszego zespołu.
Na czym polega praca?

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
  • Pomoc w realizacji zamówień, zwrotów i reklamacji
  • Udzielanie informacji na temat produktów i procesu zakupu
  • Potwierdzanie terminu dostawy oraz cen produktów i usług
Jakie są nasze oczekiwania?

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta mile widziane
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, nastawienie na klienta
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
Co gwarantujemy w zamian?

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku, pomiędzy 7:00-19:00
  • Kompleksowe szkolenie wdrażające możliwe do przeprowadzenia zdalnie
  • Atrakcyjne dwuskładnikowe wynagrodzenie
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym aplikację lunchingową

 

Prosimy o aplikowanie poprzez formularz: https://www.praca.pl/specjalista-ds-obslugi-klienta-e-commerce-niemiecki_5914599.html

 

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl