Specjalista(-ka) ds. relacji i wsparcia klienta
Stanowisko: Specjalista(-ka) ds. relacji i wsparcia klienta
Nazwa firmy: mBank
Opis stanowiska:
- sprzedajesz produkty bankowych dla klientów banku (m.in. konta, kredyty, depozyty);
- zajmujesz się obsługą kasowo-dysponencką;
- aktywnie pozyskujesz nowych klientów;
- promujesz zdalne kanały dystrybucji;
- realizujesz ilościowe oraz jakościowe cele sprzedażowe;
- budujesz pozytywny wizerunek mBanku.
Wymagania:
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży, mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych;
- umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów;
- chęć zdobywania nowych umiejętności;
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe);
- wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów – preferowane kierunki ekonomiczne.
Proszę o aplikowanie przez: https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ka-ds-relacji-i-wsparcia-klienta-krakow
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę wszib.edu.pl.