Specjalista(-ka) ds. relacji i wsparcia klienta

Stanowisko: Specjalista(-ka) ds. relacji i wsparcia klienta

Nazwa firmy: mBank

Opis stanowiska:

  • sprzedajesz produkty bankowych dla klientów banku (m.in. konta, kredyty, depozyty);
  • zajmujesz się obsługą kasowo-dysponencką;
  • aktywnie pozyskujesz nowych klientów;
  • promujesz zdalne kanały dystrybucji;
  • realizujesz ilościowe oraz jakościowe cele sprzedażowe;
  • budujesz pozytywny wizerunek mBanku.

Wymagania:

  • doświadczenie w aktywnej sprzedaży, mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych;
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów;
  • chęć zdobywania nowych umiejętności;
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe);
  • wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów – preferowane kierunki ekonomiczne.

 

Proszę o aplikowanie przez: https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ka-ds-relacji-i-wsparcia-klienta-krakow

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę wszib.edu.pl.