Specjalista/Specjalistka ds. wsparcia sprzedaży

Stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. wsparcia sprzedaży

Nazwa firmy: VCX sp. z o.o.

Opis stanowiska: 

  • Obsługa kanałów sprzedaży (sklep internetowy, allegro itp.),
  • Wystawianie dokumentów sprzedaży, magazynowych i innych,
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w j. angielskim i polskim,
  • Przygotowywanie zestawień z programu handlowego,
  • Rozwijanie i prowadzenie sprzedaży produktów w Internecie,
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
  • Inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość angielskiego w mowie i w piśmie,
  • Bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office, w szczególność Word i Excel),
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Samodzielność i kreatywność,
  • Chęć doskonalenia umiejętności,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Dyspozycyjność,
  • Konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.

Mile widziane:

  • Znajomość Comarch Optima Handel

Oferujemy:

  • Warunki płacowe uzależnione od doświadczenia, umiejętności, zaangażowania i efektów pracy,
  • Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Długoterminowa możliwość zatrudnienia,
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
  • Praca w godzinach 8-16 w dzielnicy Bronowice w Krakowie.

 

Proszę o aplikowanie przez: https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-specjalistka-ds-wsparcia-sprzedazy-krakow

 

Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl