Specjalista/Specjalistka ds. wsparcia sprzedaży
Stanowisko: Specjalista/Specjalistka ds. wsparcia sprzedaży
Nazwa firmy: VCX sp. z o.o.
Opis stanowiska:
- Obsługa kanałów sprzedaży (sklep internetowy, allegro itp.),
- Wystawianie dokumentów sprzedaży, magazynowych i innych,
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w j. angielskim i polskim,
- Przygotowywanie zestawień z programu handlowego,
- Rozwijanie i prowadzenie sprzedaży produktów w Internecie,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
- Inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość angielskiego w mowie i w piśmie,
- Bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office, w szczególność Word i Excel),
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Samodzielność i kreatywność,
- Chęć doskonalenia umiejętności,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Dyspozycyjność,
- Konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań.
Mile widziane:
- Znajomość Comarch Optima Handel
Oferujemy:
- Warunki płacowe uzależnione od doświadczenia, umiejętności, zaangażowania i efektów pracy,
- Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji,
- Zatrudnienie w stabilnej firmie,
- Przyjazną atmosferę,
- Długoterminowa możliwość zatrudnienia,
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- Praca w godzinach 8-16 w dzielnicy Bronowice w Krakowie.
Proszę o aplikowanie przez: https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-specjalistka-ds-wsparcia-sprzedazy-krakow
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na aplikacje@wszib.edu.pl