Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Witryna internetowa Talent Alpha

Twój zakres obowiązków:

  • Zapewnianie doskonałej obsługi klienta poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail).
  • Analizowanie i skuteczne rozwiązywanie zapytań klientów.
  • Dostarczanie informacji na temat produktów, faktur oraz innych zagadnień administracyjnych i technicznych.
  • Wprowadzanie zmian w systemie oraz przekazywanie bardziej skomplikowanych problemów do odpowiednich działów.
  • Sprzedaż i promocja naszych produktów oraz ekskluzywnych ofert, dostosowanych do potrzeb klientów.

Nasze wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 lub wyższym.
  • Dodatkowa znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 będzie atutem.
  • Orientacja na klienta oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Znajomość pakietu MS Office i umiejętności organizacyjne.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym, 5 dni w tygodniu, 40 godzin (7.00-10.00, poniedziałek-niedziela).
  • Chęć pracy na podstawie umowy zlecenia przez pierwsze dwa tygodnie, z możliwością przejścia na umowę o pracę na czas nieokreślony.

To oferujemy:

  • Satysfakcjonujące wynagrodzenie oraz premie za osiągnięte wyniki.
  • Dodatkowy dzień wolny na działania wolontariackie, które są dla Ciebie ważne.
  • Dostęp do grup sieciowych pracodawcy, promujących różnorodność i umożliwiających naukę oraz współpracę.
  • Możliwość awansu i rozwoju kariery, w tym zostanie wewnętrznym trenerem.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku z silnymi powiązaniami ze szwajcarską kulturą biznesową.
  • Opiekę medyczną LuxMed oraz ubezpieczenie grupowe Generali.
  • Korzystne systemy świadczeń, takie jak Multisport Plus / Classic lub MultiKafeteria.
  • Pozytywną atmosferę oraz doskonałą równowagę między pracą a życiem prywatnym, w tym 30-minutową przerwę na lunch wliczoną w 8-godzinny dzień pracy.

Benefity:

  • Dofinansowanie zajęć sportowych.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Spotkania integracyjne.
  • Brak dress code’u.
  • Kawa / herbata.
  • Pakiet relokacyjny.

 

 

 

Prosimy o przesłanie CV na adres:

aplikacje@wszib.edu.pl  

z tematem: nr ref: 241/Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

 


Zamieść ofertę

pracy, praktyki, szkolenia lub pracy za granicą:

zamieść ofertę